Luleå, the big city.

Datum:2009-10-16 / Tid:09:25:30
Godmorgon på er.
Sovit gott? Hoppas att ni har sovit bättre än mig, även fast jag har helt slut när jag går och lägger mig så har jag svårt att somna och så vaknar jag säkert 20 gånger per natt. Men jag har väl i allafall fått ett par timmars sömn, och har även fått drömma lite mysiga drömmar om Per.

Nu ska jag äta lite frukost, hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning. Sen ska jag och Miriam åka iväg till Luleå för att äta lunch och kolla i lite affärer. Det är ju dock lite missvisande när man ska förklara för henne om Luleå och man säger "you know, Luleå is our big city" men jag tror att hon förstår att de är ju relativt och beror på vad man jämför med. Jag tror att hon kommer få de roligt ändå, de är ju alltid kul att se något nytt.

Ikväll ska jag då bara ta de lugnt och göra så lite som möjligt, känner ni igen det tänkandet? Ja, men de är bara för att jag är så himla trött och då finns inte energin till att göra så mycket mer och speciellt inte på kvällen.

De kommer nog dyka upp lite bilder här sen. Tills dess, ha en fin dag hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback