Min favorit!

Datum:2009-10-17 / Tid:16:52:32


Jag måste ju visa er min nya favorit inom nagellack. Det är så himla fint, och om jag ska vara helt ärlig så har jag nog aldrig sett ett så fint innan. De här slår faktiskt mina andra lite mer lyxiga lack med hästlängder! Okej, de här sitter ju inte direkt som sten trots två lager av lack, men de är ju inget större problem än att jag får måla några gånger extra istället. Det är ju faktiskt inte jobbigare än så.

Men visst är det fint?? Jag ska faktiskt ta och köpa hem några st, men ska nog kanske inte göra som en annan Maria i ett visst tvprogram som lägger sina läppstift överallt för bara för att vara säker på att alltid vara snygg. Fast why not, om jag hade haft tre olika bilar hade jag givetvis placerat ut lite lack här och där bara för att, man vet ju aldrig när man kan behöva de.

Jag ska sluta tramsa nu..!

Kommentarer
Julia

Åh vilket fint!

2009-10-17 / 23:12:14
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback