Mina journalister.

Datum:2009-10-24 / Tid:22:45:19


Jag var ju som sagt upp till Kalix idag för att hälsa på mina två journalister Nina & Sandra. Det var hur roligt som helst att träffa dom och höra om allt roligt de får syssla med på utbildningen. Okej, jag ska väl erkänna att jag blev en smula avundsjuk eftersom att jag också skulle ha gått där nu men men. De bjöd på mat också, de lagade pannkakor (plättar enligt mig) och det var hur gott som helst! Sen blev de ju givetvis en del bebissnack men försöker hålla sånt på en låg nivå än så länge, känns väl som att de blir lite uttjatat efter att man oo:at över min lilla mage. Liksom, det är ju mest jag som babblar på då och då blir ju som att jag smyger in i min lilla bebisbubbla och börjar lalla runt där som en bebispratade papegoja.

Det var då som sagt mysigt att träffa dom igen, och hoppas att de inte dröjer alltför länge tills nästa gång. Mina sötnosar!

Kommentarer
soppe

Jasså, va kul :) När är du beräknad?

2009-10-25 / 08:49:02
http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback