Nervig.

Datum:2009-10-19 / Tid:22:54:28
Pirrpirr, imorgon har jag ett viktigt ärende att uträtta och det gör mig nervös! De pirrar i hela kroppen bara jag tänker på det, och så kommer klumpen i magen. Jag är väl egentligen inte så orolig men ja, ni vet, man stressar upp sig, oftast i onödan. Men nog kommer jag dra en djupt suck av lättnad imorgon när det är gjort, de är en sak som är helt säker. Ni kanske undrar över vad de är för ett ärende, och imorgon när de är klart kommer ni att få veta också.

Jag kanske borde gå och lägga mig nu, men tänkte plocka här hemma lite till innan de är läggdags. Förhoppningsvis kommer någon snubbe hit ifrån Wiksténs för att fixa mina lampor, de går hela tiden och de börjar bli rätt dyrt att byta lampor ungefär 2 gånger i veckan. Även om jag nu inte kommer vara hemma när han kommer hit så vill man ju att de ska se någorlunda hyffsat ut här hemma, de är ju sällan rejält ostädat här men kan ju vara småstökigt. Ikväll har jag då röjt upp lite i allafall, har slängt ut gamla papper och grejer som bara legat framme och skräpat, har även städat ur badrummet ordentligt. Tyvärr har jag inte riktigt ork att diska så de får bli imorgon, men men.

Vi hörs imorgon gott folk, sov nu gott!

KRAM!

Kommentarer
Fru Evelina

2009-10-20 / 08:35:02
http://happilyeverafter.se
Fru Evelina

Det kommer gå SÅ BRA gumman!!!!

ser fram emot uppdatering :-)



kramar!

2009-10-20 / 08:35:30
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback