P A L T !

Datum:2009-10-25 / Tid:13:22:23
Hej på er sötnosar.

Idag är det återigen ganska fullt upp så jag har inte riktigt tid att blogga så mycket. Men tänkte ändå slänga in en uppdatering. Jag håller på att tvätta för fullt och nu hade jag tänkt städa lite medan tvätten torkar. Sen blir det att åka ut till farmor och farfar, och äta palt(!) det ska bli så himla gott! Jag hoppas bara att min mage inte säger stopp efter fyra tuggar som den gör emellanåt, men i såfall kommer jag tvinga i mig lite till och be lite snällt om att få ta med hem så jag kan äta imorgon. Tihi!

Vad ska ni hitta på idag då? Här är det en regnig och kall söndag vilket gör att man inte blir så peppad egentligen, men men. Då slipper man ju ha dåligt samvete om man kryper ner under täcket och kollar på en bra film, eller hur?

Ha en bra mys-söndag hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback