Pysslig.

Datum:2009-10-28 / Tid:18:40:21
Åh, idag har jag haft en riktig pyssel-dag. Jag får sånna infall ibland och de är så himla roligt när de händer! Vissa säger att de kan bero på graviditeten och man då vill "boa" och göra mysigt omkring sig, och de kan säkert bero lite på det. Jag har då fixat som tusan här hemma idag, dammsugit, diskat, bäddat rent och så har jag fixat med allt som jag bakade igår. Nu är alltså mitt lilla hem i topptrim! De känns riktigt skoj nu att ställa sig och laga mat, för de finns väl inget tråkigare än att ställa sig och laga mat i ett redan nedskitat kök?

Just ja, vi var ju och kollade på lägenheten nu ikväll..! Tyvärrtyvärr så blir det nog inget köp. Lägenheten var urmysig och fin, men de fanns alldeles för många småfel, bland annat fanns de på tok för få garderober och försvaringsutrymmen. De känns ju inte alls bra med tanke på att vi har de trångt som de är nu och vi har i nuläget fler garderober än i den här lägenheten vi kollade på idag. Tänk då att vi ska ha en liten bebis också och då känns de som att man vill ha lite plats att röra sig på. Men men, de är ju inte så att vi måste flytta imorgon egentligen, vi bor ju fint och rymligt idag men förhoppningsvis ska vi ha hittat oss den perfekta lägenheten tills i vår.

Nä hörni, nu ska jag ställa mig i köket och börja fixa ihop middagen. Jag känner att lilla bus därinne vill ha mat och även jag känner att hungern börjar göra sig påmind. Just ja, igårkväll tror jag att jag kände lilla bus röra på sig för första gången, det var som om jag hade en liten fisk i magen som helt plötsligt sprattlade till.. tihi, hur mysigt som helst ♥


Blir det greys ikväll förresten? Jag ska givetvis bänka mig framför tvn, men tycker de är lite småtråkigt att de blivit så förändrat men hoppas fortfarande på att känslan av de gamla avsnitten kommer tillbaka. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback