Runda på stan.

Datum:2009-10-19 / Tid:18:21:23

De blev en liten spontanrunda på stan idag med Malin. Vi satt och pratade på facebook och kom fram till att vi båda var lika hungriga så då bestämde vi oss för att promenera in till stan och äta lunch. De blev en riktigt mysig eftermiddag med lunch, lite shopping och så lite klämmande och kännanden på kläder, men inga köp. Fast de blir inga köp enbart för att jag är så himla snål just nu och håller stenhårt i mina stackars kronor. Jag kan också vara ekonomisk, trott de eller ej..!

  

1. Kolla in min fina afghan-sjal som Per har köpt åt mig, lila och helt underbart skön.
2. Vi sprang även på sötaste Kärran som nu är hemma på obestämd tid från gbg.
3. Tihi, sa jag att jag är beroende av ansiktsmasker? Ja just ja, det visste ni nog redan..!


Kommentarer
malin

Hahaha fy fan! Jag gråter vilken rolig bild. Ser helt galen ut med dubbel hakorna ;)

2009-10-19 / 19:20:08
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback