Ryggskott?

Datum:2009-10-05 / Tid:23:14:18

Ajajajaj! Jag satt precis med fossingarna i ett hett fotbad och rätt som de var så knakade de till i min rygg. Nu sitter jag här sned som banan och försöker på alla möjliga sätt böja till ryggen, men ingenting verkar funka än så länge. En sak kan jag då säga, det gör ont!

Det är nu min käresta ska vara hemma och massera mig tycker jag! Men inte det, istället sitter han nere i Afghanistan och letar efter talibaner. Jag tycker att de kan komma fram till en vapenvila så älskling kan ta och pallra sig hemåt och massera mig, och lite annat smått och gott (läs: laga mat, städa, passa upp på mig 24/7 osv)

Vad tusan ska jag nu göra åt min stackars rygg? Vad beror detta på?

Jag ska nu gå och lägga mig i sängen i allafall och be till högre makter att jag känner mig hel igen imorgon!


Kommentarer
Anonym

det beror på bullen i ugnen, hehehe =)

2009-10-06 / 14:45:28
Fru Evelina

AJ AJ AJ!

håller med om att din karl borde vara hemma och ta hand om dig istället för att vara ute i kriget :-)



läs mailfältet!



kramar

2009-10-06 / 17:03:54
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback