Svårigheter.

Datum:2009-10-22 / Tid:11:50:54
Jag blir snart tokig på våran jäkla katt, de känns som att de spelar ingen roll hur många gånger man skriker "NEEEJ" åt henne. Hon gör ändå alltid exakt som hon själv vill och det är att irritera mig så mycket som möjligt! Hon har nyss suttit i fönstret i vardagsrummet och småbitat på mina blommor och jag har skrikit nej ungefär sjuhundra gånger utan att hon reagerat märkvärt. Sen när jag jagade ner henne därifrån så började hon slita ner saker ifrån soffbordet istället. Hur roligt kan det vara egentligen?

Jag har mer svårigheter än det förresten. Inatt har jag märkt att jag har enormt svårt att sova på mage numera och gör jag det så får jag ont och det känns inte bekvämt nånstans, snarare som att någon möblerar om hela min mage åt alla håll. Men det är ju bara att vänja sig, det lär nog dröja ett tag innan jag kan sova på mage igen.

Jag ska nu laga lite lunch, och sen fortsätta hjälpa Per med att skriva CV.

Vad ska ni hitta på idag då? Något roligt eller är det jobb som gäller?

Kommentarer
Yvonne

hehe..då är vi iaf två som är ärliga med onyttigheter under graviditeten.

Ska fira med en chokladbit! =)

Ha en bra dag!

2009-10-22 / 14:28:06
http://ourpeanut.blogg.se/
Fru Evelina

hahaha! jag är så glad att jag aldrig gillat att sova på mage för det är inte en chans i världen att det skulle gå med en megaboll, you´ll see. Rygg kommer du inte heller kunna sova så bra på, om du vill andas vill säga hihi :-)...



kram

2009-10-22 / 17:19:55
http://happilyeverafter.se
johanna

Det finns en baksida oxå med att vara gravid fast det är det värt=) Själv kan jag inte sova varken på rygg eller höger sida vilket lämnar endast vänster sida kvar. Tyvärr är den sidan värst drabbad av ischias och foglossningsbesvär så sömnen här kan du räkna ut att den är nästan obefintlig. Hoppas du får en underbar graviditet och kan njuta fullt ut. Ska bli så kul o följa din mage=) Hoppas du mår bra vännen. Saknar dig. Kram

2009-10-22 / 17:43:09
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback