Tandläkarskräck.

Datum:2009-10-26 / Tid:12:08:38

Åhhh, jag har nu haft ett hål i en tand i snart två veckor men har ännu inte vågat mig till tandläkaren. Men idag så ringde jag dit och fixade en tid, så ska dit kring två-tiden. Fast nu har jag ju givetvis börjat oroa mig, avskyr verkligen att ha någon som rotar runt i min stackars mun medan jag ligger där och lider. Sen är det ju faktiskt så att gravida har känsligt tandkött, och jag som har de redan sen tidigare oroar mig nu hur sjutton de ska gå idag. Jag brukar vanligtvis blöda som en gris efter att jag lagat en tand, så hur kommer liter kommer jag förlora idag?
Fast jag ska väl överleva hoppas jag, kommer ju tala om för tandläkaren om mitt tillstånd så får vi se.

Önska mig lycka till! Jag hör av mig efter att jag kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback