Tråksöndag.

Datum:2009-10-04 / Tid:12:12:32
Godmorgon. Jo, godmorgon, för mig åtminstone. Jag klev alldeles nyss upp faktiskt, och gud så skönt de har varit att sova länge och sen bara ligga i sängen och mysa med lilla Sierra. De känns som att de verkligen behövdes! Jag har börjat få lite symptom på att jag hålle på att dra på mig en förkylning av något slag, har lite täppt i näsan och en irriterande muskelvärk i benen. Men jag ska försöka hålla tillbaka de för jag vill verkligen inte bli sjuk.

Jag hade riktigt roligt igår förresten. Mikkis ringde igårkväll och bjöd in mig på en liten fest uppe hos Terese. Fast där var vi inte så länge, utan vi for vidare till bränna. Visst, det var roligt men ju fullare folk blir desto mer nykter känner man sig, och desto mer när man själv är spiknykter. Därför gick jag hem ganska tidigt faktiskt, och det var ett bra drag. När jag precis klivit innanför dörren så kom en chockvåg av illamående och extrem muskelvärk så kunde knappt stå upp. Men nu mår jag bättre som tur är!

Idag ska jag då bara tråka i soffan och trycka i mig allt godis som jag kan hitta här hemma.

De kan dyka upp någon bild senare, håll utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback