Underbar fredagskväll.

Datum:2009-10-24 / Tid:10:08:42
Godmorgon på er! Sovit gott?

Åh, gårdagskvällen var verkligen hur trevlig som helst! Tre av Pers systrar kom och hämtade upp mig igår, och de kändes som att vi känt varandra i evigheter, skrattade och skämtade för fullt. Sen kom vi till ett fullt hus där det var matlagning på gång, och ja.. behöver jag säga vilket spring de blir med en familj bestående av 8 personer? (egentligen 9 med Per då) Det var då hur trevligt som helst att träffa allihopa igen, och det blev en hel del bebissnack. Pers systrar har bestämt att om det blir en flicka så ska deras namn på något sätt få plats på ett hörn, och ja.. Per har 5 systrar, behöver jag säga mer? Fast misstänker att de skojade lite också, hoppas det i allafall annars kan vi få det lite svettigt. Kvällen avslutades då väldigt sent och kom inte hem hit förrän vid halv ett, så då stupade jag rakt i säng.

Jag har förresten drömt en fruktansvärd mardröm inatt, och när jag vaknade så hade jag panik rent ut sagt! Men det är ju så när man är gravid, man drömmer som att man vore mentalsjuk. Ibland är det dock lite trevligare än en mardröm som fullkomligt urartar.

Nu ska jag fixa ihop lite frukost, sen ska jag bege mig mot luleå och hämta upp Sandra & Nina för att åka mot kalix. De har nämligen bjudit in mig på pannkakor idag, sötnosar. Vi kommer alltså inte höras av här förrän ikväll någon gång! Ni får ha en toppenbra lördag.

KRAM!

Kommentarer
Nina G

Ja, så länge bebisen mår bra så kan jag må hur dåligt som helst och vara hur arg som helst. Men jag vill inte bli ensamstående på köpet. :P Tydligen skötte jag mig igår. Haha. Men guuud vad jag försökte vara trevlig också. ;)

2009-10-24 / 14:47:35
http://regnbagsfamiljen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback