Vaccinerad - yes.

Datum:2009-10-27 / Tid:16:29:41
Oh, det har varit lite halvkass uppdatering idag, men jag har faktiskt inte haft tid och sen har jag inte riktigt orkat. Dagen började med ett besök på mvc för inskrivning och allt som hör till, sen blev det även att ta det omtalade svininfluensavaccinet. Det var då inte alls farligt kan jag ta och tala om, de stack till lite och ett par minuter efter så var de litelite ömt men nu känns de då knappt. Okej, om jag sitter och trycker på armen så känns de som ett blåmärke, men i övrigt så är jag symptomfri. Fast vi får väl se om de dyker upp några andra känningar senare, men de tror jag inte.

Vad mer då? Jaaa, jag har ätit sushi (YUMMY) haft ett långt samtal med Lisis och så har jag betalat räkningarna (Böööööh) Nu hade jag tänkt röja upp lite här hemma och sen börja med middagen. Jag har dock inte listat ut vad jag ska äta ännu men de lär väl komma av sig självt, beror ju lite på vad min mage är villig att ta emot. Tihi! Bebis är ungefär lika kräsen som mig tror jag..!

Jag kanske återkommer senare ikväll med lite bilder. Jag fick ju hem ett jätte sött paket idag och där i låg det en sak både till mig och lilla bebis tihi.

Ha en fin kväll!


UPPDATERING: AJ! Nu gör det fasiken rejält ont i armen, fast bara när jag lyfter den på ett eller annat sätt annars spänner de bara litegrann som om någon slagit mig hårt i armen. Det är väl inte obehagligt men lite irriterande för jag är en sån person som avskyr att ha t.ex träningsvärk eller sånt skit, vill ju kunna röra mig som jag vill. Men men, det kommer nog sluta göra ont imorgon eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback