All i need.

Datum:2009-09-15 / Tid:20:17:14
Igår fick jag ett sådant enormt sug efter morötter, gurka och dip. Det var helt galet, höll på att bli tokig! Idag har jag givetvis köpt hem de så ikväll blir de att frossa, och de passar ju perfekt att de är Idol på tvn också. Mums!

Vet ni förresten vad jag har köpt idag? Nej, klart ni inte vet, bara mami som vet. Men nu får ni veta, jag hittade världens snyggaste paljettkofta idag så jag slog till direkt. Den är så fin och riktigt skön. Jag köpte även en blekrosa polotröja som var minst lika mysig. De var lite kul att lysa upp tillvaron med lite tillskott till garderoben. Ni ska få se bilder, dvs när jag orkar ta lite bilder men de kommer.

Ha nu en bra kväll ni också sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback