Am i going black?

Datum:2009-09-16 / Tid:21:06:50
.. Never! Men jag håller på att färga håret, igen. Jag är tvungen eftersom de blev lite ojämt när Mikkis färgade, eller sanningen är väl att hårfärgen inte räckte till mitt tjocka trollhår. Så nu har jag knådat in lite mer färg, men jag är lite orolig måste jag säga. Mitt hår ser kolsvart ut och de brukar de aldrig göra även fast jag mestadels färgar håret ganska mörkbrunt. Jag ber alltså till högre makter att håret inte är svart, mörkt är okej men bara inte svart. Men jag tror ändå de blir bra vilket som, mitt hår har börjat bli så långt och tjock(are) så allt blir nog snyggt.


Dags att sluta pladdra nu, måste tvätta ur färgen annars blir de definitivt svart... eller så blir jag flintskallig, och de kan jag nog svära på att jag inte alls passar i.
Sen blir de att se på film, ikväll blir de "dumpa honom" tydligen är den grym, we'll see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback