Försvarsmakten kan dra åt h******

Datum:2009-09-11 / Tid:20:47:16
Ursäkta mitt ordval, jag ber verkligen om ursäkt! Men fy helvete alltså! Jag kommer nog aldrig begripa hur detta Försvarsmakten resonerar och fungerar. De sitter en bunt gamla jävla getter någonstans på ett kontor och fattar några beslut och de enda riktlinjerna de har är att de ska vara så billigt som möjligt för dom resten skiter dom i. Jag blir så fruktansvärt förbannad så de är ofattbart!

Nu undrar ni säkerligen varför och ja, de kan jag berätta. Så här ligger de till, Per ska komma hem på en extra leaveresa som jag redan skrivit om. Nu är det så att orsaken till hans hemresa är inte giltig så nog får han komma hem men då blir hans sista leaveresa inställd och de betyder att när de andra i hans pluton får åka hem i slutet av Oktober får Per snällt stanna kvar. Så när Per åker ner igen efter den här hemresan så kommer vi inte ses på cirka 10 veckor för han kommer då inte hem förrän den 2:e december och det är då hans utlandstjänst slutar. Det är helt åt helvete på ren svenska! Nu kan jag inte tala om våran orsak men de finns de som vet och de har blivit helt stumma när jag berättat att de inte är giltigt. De va som Per sa till de idioterna som bestämmer över sånt här "ska hon behöva ligga där hemma och dö för att de ska vara giltigt?" Jag undrar samma sak. Men ja, en sak är då säker, nu blir de inget mer arbetande inom försvarsmakten för Per. En organisation som fullkomligt skiter i sin personal och deras rättigheter. Nä fyfan..!

Min hjärna kokar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback