Ibland har man mycket att le åt.

Datum:2009-09-22 / Tid:11:15:08
Ibland när gud stänger en dörr så lämnar han fönstret lite på glänt, och det är där all skillnad ligger. Förstår ni vad jag menar? Troligtvis inte. Men ni kommer också få veta tids nog men inte ännu.

Jag är just nu så himla glad, lycklig helt enkelt. Trots att så mycket hemskt har inträffat de senaste veckorna så har jag ändå saker som gör mig glad. Igår när jag och Per låg i sängen och pratade om allt möjligt började jag helt plötsligt skratta som en dåre, och Per tittade på mig som om jag nu trillat över kanten och blivit en galning på riktigt. Men som jag sa åt honom efter mitt lilla anfall "jag kan inte låta bli helt enkelt" och de kan inte bli mer sant än så.

Nu ska jag göra mig iordning sen ska jag upp till stan och möta mami. Jag har inte glömt bort bilderna, bara förträngt de litegrann, men de kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback