Jag behöver min skönhetssömn.

Datum:2009-09-29 / Tid:22:47:22
Jag är trött nuförtiden! De känns inte heller som att de spelar någon roll hur mycket jag sover. Men men, jag gillar att sova, så länge jag inte måste gå upp alltför tidigt bara på morgonen. Men vem gillar inte att sova egentligen?

Jag ska då låta kroppen vila så fort mitt tvprogram är slut, då ska jag bokstavligt talat stupa i säng. Imorgon har jag ganska fullt upp, först ska Mikkis komma hit och baka bullar med mig, sen på eftermiddagen så ska jag följa med mami till Luleå.


En annan kul sak, tidigare ikväll ringde en av Pers storasystrar, hon är en sån gullig människa. Vi pratade hur länge som helst, och när vi lagt på kände jag för första gången att "varför bor inte hon häruppe" men jag ska försöka att övertala henne att lämna skåne och packa väskorna norrut. Vi får väl se om jag lyckas.


Nä, nu ska jag sova, äntligen! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback