Jag lever!

Datum:2009-09-21 / Tid:18:15:50
Förlåt för den bedrövliga uppdateringen på sistone, men de har varit fullt upp och då menar jag fullt upp! Men de är helt underbart att Per är hemma, de finns inget bättre än att vakna upp bredvid honom på morgonen. Igårmorse så låg han bara och tittade på mig tills jag vaknade, och när jag väl slog upp ögonen hade han världens största leende på läpparna, de värmer!

Idag har vi varit i Luleå faktiskt och handlat lite, fikat och hälsat på Pers mormor. En helmysig dag med andra ord! Nu är älsklingen och tränar, när han kommer hem ska vi laga mat och sen blir de nog en promenad och hälsa på lite folk. Som sagt, det är underbart att ha honom hemma!

Jag ska försöka hinna med att lägga in lite bilder senare.. tydligen fungerar de inte att mobilblogga för mig längre tyvärr, jag har försökt men de har inte kommit in. Men men, så kan de va.


Stor kram!

Kommentarer
Fru Evelina

Klart du inte har tid att blogga när per har kommit hem igen hihi ;-)



kram!

2009-09-22 / 10:52:12
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback