Min lurvpelle.

Datum:2009-09-25 / Tid:11:36:55
Vill ni se hur Per såg ut när han kom hem? Ni kanske vill de nu men jag är osäker på om ni inte kommer ångra er efter att ni sett bilden tihi. Han är väldigt lurvig om man säger så. När jag mötte upp honom på flygplatsen så höll jag knappt på att känna igen honom, och när jag väl kände igen honom så kunde jag inte sluta skratta. Han ser ju väldigt lustig ut, minst sagt! Fast nu har jag friserat honom och så har han klippt av sig skägget, tack och lov.


Kommentarer
malin

Haha, det var kul att se er sist!

Måste säga att han ser ju verkligen inte "ful" ut i allt hår.. bara väääääldigt annorlunda. :)



Hoppas allt är bra med er, tack för alla dina ord.

Ikväll kommer Johan äntligen hem :)

2009-09-25 / 11:42:41
http://gabson.blogg.se/
mamma

Han är lika söt och fin som alltid!!!!

2009-09-25 / 12:48:48
malin

Absolut inget att be om ursäkt över.. Huvva då, det var riktigt tråkigt att höra, förstod att någon låg där men det är ju inget man bara frågar om.

Beklagar sorgen, verkligen trist när någon så nära går bort. Hoppas ni alla börjar må bättre snart!



Haha Maria du får vara hur hård du anser att du behöver, jag är en sån som behöver lyssna lite extra ibland. Blir lätt nu när jag är gravid (som du säkert läst) att jag blir aningen gnälligare och tycker synd om mig själv till och från.

menar du att det har gått så fort? BARA 10 veckor kvar. Gud vad tiden går undan :)



Stark brud det där, som är hemma med två barn och ett på väg. Henne ska jag lägga till på listan.



Ska man ha militärkarlar som gör karriär så får man väl offra lite och bita ihop :)

2009-09-25 / 12:57:54
http://gabson.blogg.se/
johanna

Haha, är det ngt de får för sig när de är i Affelandet eller. Odla skägg o hår på det där viset. Min man såg ut som en uteliggare han oxå när han kom hem ju=) Skönt o höra av dig idag igen o höra att du börjar må bättre i alla fall. Har tänkt så mkt på dig.

Jag vet ju att man gå in i sin egna bubbla när mannen äntligen är hemma och det är väl inte så konstigt. Mys på nu de sista dagarna så hörs vi när du har tid igen.

Kram

2009-09-25 / 14:06:27
http://busungarnasmamma.blogg.se/
idah

något lika Dan Scott i OTH :P

2009-09-25 / 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback