Nästan tvillingar, eller inte.

Datum:2009-09-15 / Tid:23:31:17
Okej, jag är snabb att döma vissa saker(läs:filmer) och då blir jag så himla bestämd(läs:envis utav bara helvete) och då finns det ingenting som kan få mig att ändra åsikt. Per har tjatat på mig om att vi ska se Twilight och varenda gång har han fått ett svar som har låtit ungefär så här "aldrig i livet att jag vill se någon jävla film med massa vampyrer!" och jag har heller aldrig planerat att se denna film, trots att alla säger att den är så bra.

Till saken.. i söndags var jag extremt uttråkad och de fanns ingenting att se på, så då klickade jag in mig på våran filmbox och hittade Twilight. Jag kände stark motvilja men slog till sist på den, tänkte att "vafan, kan väl ge den ett försök och är den kass så har jag belägg för mina åsikter" vad tror ni hände då? Till en början var jag väldigt tveksam och förstod inte alls var denna Robert Pattison är snygg. Men jodå minsann, jag ändrade mig och nu är jag helt såld när de gäller Twilight! Jag blev helt förtrollad av dessa blodsugande varelser och kan knappt bärga mig tills "new moon" har premiär. När Per fick höra de här undrade han om jag fått något fel i huvudet, sen skrattade han bara och jag aldrig tidigare hört så många "vad var det jag sa".

Jaja, den var bra. Men jag kan fortfarande inte se de märkvärdiga med denna Robert, nog ser han väl bra ut men något mer är de inte. Jag kan dock tänka mig att de flesta lockas av hans mystiska ögon och hans otroliga käklinje. Jag var faktiskt mycket mer hänförd av hans "bror" eller vad man ska säga, han den "nya" Jasper. Han såg ju helt jäkla galen ut, varje gång man såg honom så kunde jag inte låta bli att krypa längre upp i soffan för helt ärligt, han skrämde skiten ur mig.

Liten kul grej också, vet ni när denna Robert är född? Jo, den 13:e maj.. fast 1986. Men ändå, vi är ju nästan tvillingar.. typ.. nästan.. eller inte alls. Men lite roligt ändå!


Grr? Nja..

Kommentarer
Fru Evelina

haha ja jag var likadan som dig först - vad är så speciellt med denna filmen DÅ!?

men visst är den jäkla bra och speciell, love the feeling man får av den!!



kram

2009-09-16 / 13:31:26
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback