Nya pjux.

Datum:2009-09-30 / Tid:20:08:25

Grrrr! Jag har trånat efter de här skorna i ett par veckor nu, men de är inte förrän idag som jag äntligen slog till. De är himla snygga! Sen är de bekväma och passar i princip till allt, och de är precis min cup of tee. Eller vad säger ni? Imorgon ska de invigas, givetvis, och ni ska få se en bättre bild då.

Jag har som sagt då varit i Luleå nu i eftermiddag/kväll med mami, och de blev även att köpa ett par leggings, en t-shirt och så sist men inte minst en bh. Sen avslutade vi våran lilla tripp med att äta middag på donken, och de var hur jäkla gott som helst! När jag bodde i Ängelholm så föråt jag mig faktiskt på donken men nu har suget kommit tillbaka.

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappna av, känner att min rygg och kropp kan behöva lite vila. Sen dras jag ju med en jädrans ihärdig huvudvärk också, och det är inte särskilt behagligt. Fast nog fasen är jag en lycklig prick för de..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback