Still going strong.

Datum:2009-09-13 / Tid:13:51:45

Det var ju ett tag sen som ni fick se en bild på the one and only, så här får ni en och på mina alldeles nya hårfärg. Dock så ska jag färga de ett varv till eftersom färgen inte riktigt räckte så de är inte jämt. Men de känns ändå skönt att få vara riktig brunett igen, de är mer jag. Eller vad säger ni? Jag vill dock ta och klippa håret lite här framöver, luggen är numera hur lång som helst och vildvuxen som aldrig förr.

Ja, nog om mitt hår. Gårdagskvällen var riktigt trevlig, jag har nog visat än en gång att man kan ha förjäkla kul utan en droppe alkohol i kroppen. Jag har sällan skrattat så mycket som jag gjorde igår, men kan också bero på sällskapet.

Bilder kanske kommer senare, om ni har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback