Tack.. ♥

Datum:2009-09-02 / Tid:22:22:53
Jag måste bara få sända ett stort hjärligt tack till er mina älskade vänner och bekanta. Era stöttande ord betyder allt för mig i nuläget och de känns bra att veta att man har sådana omtänksamma och kärleksfulla personer i sin närhet!

Ingenting är lätt just nu, allt känns som en enda stor utmaning och jag har inte ett dugg lust att kämpa mig framåt, även fast jag vet att jag måste. På bara några dagar har hela min verklighet slagits i spillror, och jag kan inte förstå de hur jag än försöker. Men jag är stark, även om jag känner mig oerhört liten och svag så fort jag kommer hem och är bakom mina trygga väggar. De enda jag kan tänka på just nu är väl egentligen, hur kommer allting bli i framtiden, hur ska man klara av det och framförallt, hur ska man tackla saknaden efter en person som alltid funnits där? Jag vet inte, och det skrämmer mig.

Bloggen kommer inte se ut som den har gjort, inte än på ett tag åtminstone. Det är för mycket som snurrar och jag måste försöka hitta fotfästet igen innan jag kan skriva och fokusera på annat än min familj. De kommer först, och är utan tvekan viktigast.

Jag älskar er, mina allt, mamma, pappa och Per.. utan er vet jag inte vad jag skulle göra ♥

Kommentarer
johanna

Hej vännen. Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig hela tiden.

Kram på dig!

2009-09-03 / 07:38:44
http://busungarnasmamma.blogg.se/
Fru Evelina

tänker på dig gumman!

förstår att det är mkt att tänka på för er nu, önskar så att det snart blir lättare!



kramar

2009-09-03 / 16:39:09
http://happilyeverafter.se
Helen

Hejsan. Förstår att du har mist någon som stod dig nära och vill bara skicka många varma tröst kramar .

2009-09-03 / 22:12:11
http://famstenstroms.blogg.se/
Emma

Tänker på dig gumman.

Hoppas livet snart ses från den ljusa sidan.



Kramar

2009-09-03 / 22:13:21
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback