Tillbakablick.

Datum:2009-09-14 / Tid:23:31:40
Jag har den senaste timmen suttit och kollat igenom mitt arkiv här på bloggen. Det har blivit en hel del inlägg, och en hel del har inträffat under åren sen jag började blogga. Jag har flyttat, varit kär, levt ett helt annorlunda liv än idag, bråkat öppet, träffat mitt livs kärlek, rest och helt enkelt gjort en massa roliga saker.

Visst, det svider ibland att läsa vissa inlägg. Jag har svårt ibland att inse att ingenting kommer bli sig likt igen, och de gör ont i hjärtat. Då blir det lite känslosamt och man vill allra helst spola tillbaka tiden litegrann, få lite mer tid. Fast sen har jag ju givetvis skrattat åt vissa inlägg, har insett att jag var ganska roliga och ironisk förut när jag bloggade och de känns tyvärr som att jag har tappat lite utav de. Men jag kanske hittar den försvunna tråden någon gång, hoppas de.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Jag hoppas nästan att jag drömmer samma dröm som jag drömde igårnatt. Den var så fin även fast att jag hade magknip när jag vaknade. Drömmen innefattade den personen som just nu ligger på sjukhus, men i min dröm blev hon frisk igen, helt plötsligt så slog hon upp ögonen och började prata. Hon var precis som innan, hon var precis som jag alltid kommer minnas henne. Det var en fin dröm, men de gör fruktansvärt ont att veta att den aldrig kommer bli sann.

Nuså, dags att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback