Två dagar kvar ♥

Datum:2009-09-15 / Tid:11:42:07

Åh, nu är de bara två ynka dagar kvar tills jag ska till flygplatsen och möta min älskling. Vi har inte setts på över 5 veckor, har knappt koll alls på hur länge de gått sen jag sist fick krama om honom. De ska då bli underbart! Då ska han vara hemma i ca 11 dagar, och sen när han åker så kommer vi vara ifrån varandra 10 veckor. Men vet ni? Efter det så är de färdigt, han kommer hem på riktigt! Jag vet, det är så overkligt. Då har vi klarat av att vara ifrån varandra i ungefär 7 månader.

Ni kanske förstår att jag längtar något så otroligt efter honom..?


Kommentarer
Anonym

Ja, men hålla sig sysselsatt nu och inte tänka så mycket är svårt:P Ska samla ork sen ska lägenheten städas från golv till tak. Där kan man ju få iväg en dag eller två.

:)

2009-09-15 / 13:00:29
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback