Var försvann orken?

Datum:2009-09-14 / Tid:21:46:40
Det har inte varit någon särskilt ansträngande dag, snarare tvärtom faktiskt. Därför tänkte jag ju glatt när jag kom hem tidigare i eftermiddag att jag skulle äta snabbt och sen börja städa upp här hemma. Ja, det har ju förfallit litegrann de senaste veckorna pga allt som inträffat. Jag hann att vika kläder och sortera upp ute i hallen och i våra garderober, fast sen försvann min ork och plötsligt kände jag mig svimfärdig och hjärtat slog dubbelslag och trippelslag. Jag förstår inte vad de var som hände men de blev lite bättre av att lägga sig i soffan ett tag och andas. Nu har jag bara fixat till de sista här hemma så imorgon ska jag bara dammsuga, dammtorka och skura sen är hemmet redo inför Pers hemkomst.

De känns så skönt att ha städning avklarad så nu är min koncentration riktad mot tvn, och till de äter jag varma mackor och dricker min drog cola light. De saknas bara en sak och de är Per!

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Fru Evelina

inte konstigt att orken inte finns där gumman, så mkt som verkar hända hos er nu =(



kramar

2009-09-15 / 10:58:19
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback