Jag fick åka hem!

Datum:2010-04-08 / Tid:10:37:35
Nu är vi hemma igen! Proverna såg helt okej ut, blodtrycket hade stigit lite men tror det berodde på att de sprang omkring och störde mig hela tiden. Sen kollade dom livmodertappen igen och den är mjuk och snart utplånad trodde dom. Jag är även öppen 2 cm numera, och idag försökte barnmorskan att lossa på hinnorna så vattnet lättare ska gå. Vi får väl se om det har någon verkan, men de trodde då läkaren i allafall. De tyckte då att jag var överraskande uthållig och avslappnad trots att det är jäkligt obehagligt, och det peppar ju en lite.

Håll nu tummarna att de där jäkla vattnet går inom kort så jag slipper bli igångsatt! Men min känsla säger mig att de kommer att komma en liten en i helgen eller precis efter, hoppas att jag får rätt.

Kommentarer
Fru Evelina

Men vad spännande! Du får nog bebis i helgen tror jag, fredag eller lördag :-)



KRAM

2010-04-08 / 19:30:29
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback