Liten BB-uppdatering.

Datum:2010-04-16 / Tid:09:37:32
Tack snälla rara ni för alla gratulationer!

Lilleman valde som sagt att titta ut igår, fast inte helt på egen hand då. Jag blev ju lite igångsatt och det gjorde susen, för fort gick det minsann! Eller vad säger ni om 10 minuters krystvärkar innan han låg på min mage? Jag ska ge er en lite bättre förlossningsredogörelse senare när tid och ork finns.

Just nu är vi ju då på sjukhuset, och eftersom att han är lite liten så får han ersättning och han vill inte alls amma ännu. Det tar en hel del på krafterna, men de kommer löna sig längre fram. Men vi hoppas på att han kommer piggna till snart och börja suga, men de tror jag nog. Han har då varit fasligt lugn hela sitt första dygn men inatt skrek han till för första gången, och det var efter att han hade kissat ner hela sig själv på skötbordet och det var ju inte särskilt mysigt eller varmt för den delen. Så då skrek han för glatta livet!

Nu är det dags för blöjbyte och sen ska jag faktiskt försöka vila lite.

Återkommer!

Kommentarer
Anna Westling

oj, så det gick undan : )

2010-04-16 / 18:11:48
Anonym

Längtar tills vi får komma och se lill prinsen :)

2010-04-16 / 20:03:17
http://gabson.blogg.se/
Madde

Hej vad fin blogg! Hoppas allt är bra med er, och att lillkillen börjar suga snart :) vad spännande att få höra mera sen när orken finns sköt om er tusen kramar :)

2010-04-17 / 11:14:41
http://maddehultberg.blogg.se/
Stina

GRATTIS till er lilla sötnos!!! Hoppas ni mår bra nu och att ditt bltr gått ner!



Stor kram Stina

2010-04-17 / 22:40:34
http://fladdor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback