Magen, före och efter.

Datum:2010-04-25 / Tid:14:22:38

Nu ska ni få se på en sista magbild, en precis innan Jeff tittade ut och så en bild efteråt, dock tagen idag. Jag hade tänkt att ta en bild på magen från dagen efter förlossningen och sen fortsätta ta en bild per dag men det glömde jag helt bort. Men magen sjönk faktiskt in rätt fort, dagen efter var den dock som en enda stor degklump. Den fortsätter ju givetvis nu också att sugas in så smått, men det gäller nog hela kroppen faktiskt.

Idag tog Per fram mina favoritjeans som jag använde flitigt innan graviditeten, och jag var nästan gråtfärdig för jag trodde aldrig att jag skulle få på mig dom. Men där fick jag fel, jag fick inte bara på mig dom, jag kunde stänga dom också! Fast magen kläms ju åt rätt bra och plutar ut över kanten så de lär ändå dröja innan jag kan dra på mig dom och känna mig nöjd. Men jag kan ha dom i allafall!


 
Före

 
Efter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback