Nervös!

Datum:2010-04-06 / Tid:09:20:02
Godmorgon!

Vi ska snart iväg till sjukhuset igen för nya tester, och jisses vad nervös jag är idag! Jag vet egentligen inte varför jag är så nervig just idag, men tror nog det kan bero på att jag känner att de kryper allt närmare att jag ska bli inlagd och ja, sjukhus är väl inte direkt min cup of tee. Men förhoppningsvis får jag åka hem igen efter alla undersökningar, men som sagt, man vet aldrig. Läkarna lät lite finurliga sist jag var där och det är de som gör mig lite pirrig. Men vi får se!

Nu ska jag göra mig i ordning och packa BB-väskan återigen (den får följa med på varje undersökning, lite ifall att)

Håll tummarna!

Kommentarer
johanna

Lycka till idag! Håller tummarna. Kram

2010-04-06 / 09:47:10
http://busungarnasmamma.blogg.se/
sANDRA P

Hoppas att allt går bra med dig och din bäbis! Läser med spänning :)

2010-04-06 / 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback