Shoppa?

Datum:2010-04-27 / Tid:09:53:53
Godmorgon!

Här har vi varit uppe med tuppen som vanligt. Fast Jeff har ändå sovit på bättre än någonsin inatt, vilket gör att man ändå känner sig hyffsat utvilad. Jag hoppas bara att den här energin håller i sig ett tag.

Idag ska vi iväg och fixa med gemensam vårdnad, måste fixa de innan Per kan börja ta ut föräldrapenning nämligen. Förhoppningsvis går de fort därborta så vi hinner gå en sväng på stan också. Idag hade jag faktiskt tänkt att shoppa lite, inga större grejer men lite småsaker så man kanske kan känna sig lite fin. Jag tror dock inte att jag ska börja handla kläder riktigt ännu, kroppen är inte direkt i toppform och de känns dumt att köpa nya kläder som man kan ha ett par veckor.


Nu ska jag gå och busa lite med mina pojkar. Jeff ligger nu i babysittern och är klarvaken medan Per sitter bredvid och pratar och busar med honom, en underbar syn!

Ha en bra dag hörni, och ta hand om varandra!

Kommentarer
Lisa SUndberg

Hej på er!

Jag måste bara säga att jag riktigt myser och blir alldelens varm inombords när jag kommer hit och läser!



Jag är jätte glad för din och Pers skull.. Vad skönt att höra att förlossningen gick bra trots havandeskaps förgiftingen!



Jag hoppas att det fortsätter vara lika trevligt att komma hit och läsa lite då och då! Ha det jätte bra så ses vi till sommaren? :)

Stoooor kram/ Lisa S

2010-04-27 / 16:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback