Barnfri!

Datum:2010-08-06 / Tid:13:29:47

Får man skriva tjiho? Klart, man får! Mamamormor var precis förbi och tog ut J i vagnen, de skulle promenera hem. De ska alltså vara barnvakt ett par timmar framåt. Jag hade tänkt städa, fixa mig och sånt där innan Per kommer hem. Jag tyckte att vi kunde behöva lite ensamtid innan vi åker och hämtar J. Fast om jag känner Per rätt så kommer han vilja åka och hämta hem honom direkt, men de förstår jag när han har varit iväg från honom hela veckan.

Men ska jag erkänna en sak? Jag saknade faktiskt Jeff i samma sekund som mamma klev utanför dörren med honom. Även om man kan tycka de är lite skönt att vara själv en stund så är han ändå hela tiden närvarande i tanken.

Jag ska nu gå och platta håret för första gången på.. ja.. troligtvis 8 månader eller något sånt. Det är en sån konstig sak som jag sett fram emot ett tag nu, men nu jäklar.


Jag säger bara en sak till er alla, vad ni än gör eller ska göra: NJUT!


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Hihi men de kan jag absolut förstå, de är klart att spädbarnstiden är jobbigt och de är skönt att ibland bara vara "vi två"! Njut medan ni har barnvakt för en stund :) Sen får ni gosa med eran prins!

2010-08-06 / 15:31:35
http://vi2blir3.se
Ann

Måste bara säga att jag älskar era gravidbilder som du har på bloggens framsida. De är så otroligt fina. Hör inte hit till detta inlägg men var bara tvungen att skriva det... blir imponerad varje gång jag ser dem. Sånt fint par och så vackra bilder... Bra fotograf!

2010-08-07 / 07:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback