Barnkammarböckerna.

Datum:2010-08-16 / Tid:09:16:46

Jeff fick tre på dopet, också hade han en sen innan. Dock fick han en av de som han redan hade så jag var igår och bytte in den mot den vita barnkammarboken. Innan han fick dom visste jag knappt att de fanns. De är ju så himla bra och roliga! Nu vill jag ju givetvis ha allihopa, men tänkte åtminstone börja med att försöka samla ihop alla som är för 0-6 år. Den blå och gröna är i allafall påväg hem till oss, sen vill jag hemskt gärna ha den gyllene för den verkar helt klart bäst. Sen när J blir lite större ska den röda inhandlas eftersom den innehåller alla klassiska sagor, och de ska J få höra tills de blöder ur öronen.

Vad tycker du om barnkammarböckerna?


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Ja du, han var väll lika lång som Ivan så runt 1.80 dr. Anders Ruuth hette han, nybliven st-läkare inom sitt område. Han höll på väll med sin st-utbildning :) När vi gjorde vårat RUL så gick de väll bra, han hade lite svårt att bedömma hjärtat eftersom min storebror dog i hjärtfel så ville vi få de extra bevakat. Hans överläkare kom in och gjorde en bedömning men hon var så himla elak och spydig - så vi valde att göra ett till då!



Då fick vi en annan doktor, tror hon också var överläkare eller liknande och då sprang vi på honom i korriodoren där uppe på gyn mottagningen och han frågade om han fick följa med in på denna undersökning.



Nu trodde hon också att de var en liten flicka, men som sagt - trodde. De kollade ju faktiskt inte efter könet utan för att allt var bra och så långt dom kunde se - så såg de ut som en tjej. Men man ska ju komma ihåg att de är faktiskt rätt svårt att se =)



Så länge bebis mår bra! Men doktor anders var absolut super trevlig, men kanske lite ny inom sitt område så de är klart att de kanske vart lite som de blev då - men vi hoppas på att när de väl gäller så får vi en med lite mer kunskap på benen!

2010-08-16 / 09:56:34
http://vi2blir3.se
Julia

Den vita och den silvriga är påväg hem tills oss så jag kan tyvärr inte uttala mig ännu. Men de verkar helt super :-)

2010-08-16 / 11:24:47
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback