Dopstress.

Datum:2010-08-07 / Tid:15:51:17

Imorgon är det dags för dop så idag har vi fixat det allra sista grejerna. Per har köpt chinos, skjorta och kavaj, jag har fixat blommor, dryck och sånna där smågrejer. Det är verkligen hur mycket som helst att fixa till ett dop! Det är nästan så att jag bävar inför den dagen vi ska gifta oss.. men bara nästan.

Det ska då bli en rolig och mysig dag imorgon som vi alltid kommer minnas.

Vi ska nu klistra och fixa lite med de dikter och texter som ska läsas. Sen ska vi ut till familjen och då ska jag sy upp Pers chinos som han ska ha imorgon. Sen ikväll är vi förhoppningsvis helt klara och då ska jag bara ta det lugnt och andas.

Vi hörs nog inte igen förrän imorgonkväll, och då kanske de även dyker upp några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback