En liten utlandssemester?

Datum:2010-08-11 / Tid:19:29:13
Åhh!

Igår ringde Per och hade lite glada nyheter. Han hade fått sitt schema för hösten, och där visade det sig att han har en hel vecka ledigt. Då ropade jag till och sa "betyder det vad jag tror att de betyder" och då sa min älskling "ja älskling, du kan titta om det finns någon passande resa" och ja, ni kan ju själv tänka er mitt glädjetjut i andra ändan!

Idag har jag då kollat runt lite på resor men charter är uteslutet av olika anledningar, dels för att jag inte har lust att slänga ut ca 20.000:- på att åka till cran canaria eller liknande för en vecka och då vet man inte ens om det är varmt. Istället har jag kollat på en långweekend, och favoriterna just nu är Paris, Rom och Istanbul. Jag måste dock höra vad min andra hälft säger, sen hade jag tänkt höra runt lite om vilken stad som är mest barnvänlig.

Vi får se hur det blir, men nog fasiken hade de varit roligt med en liten resa innan han åker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback