Förbannade pingvin!!

Datum:2010-08-05 / Tid:16:02:38
Hahahahah, jag dör av skratt här! Jeff ligger på babygymmet och sliter i sina leksaker, speciellt pingvinen. Han sliter och sliter, och sliter för glatta livet. Han gör verkligen allt för att få den in i munnen! Emellanåt ser de ut som att han gör situps. Sen när han märker att fanskapet inte når in i munnen så morrar han till och gnäller innan han försöker igen. Han har hållt på nu i säkert en halvtimme, och jag skrattar som en dåre åt honom. De roliga är att när jag skrattar så slänger han en blick åt mitt håll, ler lite för att sen få den där überkoncentrerade blicken igen.

Ja, så här roligt kan man ha hemma hos oss en torsdagseftermiddag..!

Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Nää jag är inte så stor, finns fortfarande många som inte tror att jag är gravid :P Men nu börjar de väll ändå synas den där gravidmagen tycker jag!



Hoppas nästan att man inte blir så stor, blir ju mest tungt och bökigt för kroppen!

2010-08-06 / 12:13:48
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback