Gangstar!

Datum:2010-08-10 / Tid:19:25:20

Det är min lilla grabb det! Eller kanske inte riktigt. Men nu har han i allafall en riktig cool mössa där det står gangstar. Han ser så himla ball ut i den så det är inte sant! Sen är kvaliteten helt underbar, inte för tjock, mjuk och lagom varm. Jag provade den på honom förut när jag skulle ner till tvättstugan och boka tid, och ja, vad ska man säga, han är ju troligtvis världens sötaste!

Jag var på stan tidigare idag med mama och bror. Då fick ju givetvis allas våran älskling lite grejer, några plagg från H&M och två små böcker. Jag märkte idag när jag satt och läste för honom att han "behövde" en bok där det finns grejer som han kan ta och peta på medan man läser. Han är ju en liten jäkel nuförtiden på att ta tag i grejer och slita allt han kan, och gärna tills det går sönder och då åker det raka vägen in i munnen. Det gäller att va snabb i fingrarna när han är i farten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback