Godmorgon.

Datum:2010-08-10 / Tid:09:49:21
Godmorgon!

Här har dagen börjat lite tidigare än vanligtvis. J tyckte att det var matdags redan kl 6 imorse, så det var bara att knata upp och göra iordning flaskan. Men som tur var så åt han bara upp maten, och medan han fick en ny blöja somnade han. Sen sov vi fram tills kl 9, och då vaknade jag av ett högt "iiiaaaaoohh" och när jag kollade ner i sängen låg han och skrattade med hela ansiktet. Han har nu legat på babygymmet sen vi steg upp, men än så länge är han road av sin spelande isbjörn. Snart ska vi dock äta, för att sen gå på stan, ska bland annat lämna in ett armband för gravyr som han fick i doppresent.

Jag tänkte sen försöka knåpa ihop ett inlägg om allt kring dopet, dopgudstjänsten, fikat efteråt och presenterna. De kanske skulle vara intressant att läsa för er som ska ha dop i framtiden, alltid bra med förslag. Enligt mig var ju Jeffs dop det allra finaste som jag varit på, så bättre förslag än här får ni inte haha.

Nu börjar det kurra i Js mage.. Eller så är han bara lite kelsjuk.

Ha en fin dag, och hoppas solen lyser hos er för det gör den inte här!

Kommentarer
Ann

Jaaa vill jättegärna läsa allt om ert dop. Vill ju oxå få det personligt. Vi har faktiskt oxå valt andra psalmer och vår präst sa oxå att det var annorlunda. Vi har valt "Gud som haver barnen kär" för den sjöng vi varje kväll jag o syrran... farmor och farfar lärde oss den. Sen har vi en som heter "Lilla Liv". Jag ska läsa en dikt som jag skrivit sen bjuder vi på smörgåstårta och fika. Berätta om du har nå tips. Vill ha nån typ av gästbok oxå...

2010-08-10 / 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback