Jag älskar er!

Datum:2010-08-19 / Tid:15:24:26
Jag tänkte bara skicka ut världens största tack till er min älskade familj och mina vänner som så ofta sätter guldkant på mitt liv.

Det är er jag tänker på när jag blir trött, less och känner att energin börjar ta slut. Då blir jag stark, glad och stolt! Allra helst när andra personer i min närhet försöker stjäla av min positiva energi, då är ni ännu viktigare.

TACK!


Jag ska nu gå och ge Jeff världens största puss, och tacka honom för att just han kom till oss!



Älskade Lisa & jag..


Kommentarer
Johanna

Jag börjar bli rädd att det inte kommer att finnas någon hud kvar på Daniel när vi kommer hem, han är ju en blekfis som bränner sig direkt! Han får smörja, smörja & smörja :) Haha.

2010-08-19 / 17:01:25
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback