Jeffs presenter.

Datum:2010-08-10 / Tid:20:28:50

Jag tänkte att jag gör två separata inlägg om dopet. Nu tänkte jag bara visa de presenter som J fick, och sen ska jag visa bilder och berätta om själva dopet. Det kommer dock dröja tills imorgon eller torsdag då jag inte fått alla bilder ännu av fotografen.

Här är alla presenterna i allafall. J fick många fina och användbara grejer som kommer följa med honom länge, och ifall det blir ett syskon en vacker dag kommer de nog också få låna.

J fick även en hel del pengar i present, närmare 6000:- faktiskt men nästan hälften gick ju som sagt åt till svanstolen men resten är inne på hans konto. Sen fick han även ett månadssparande av morbror Mats. Han fick även ett litet silverarmband med en bricka på, men det lämnade jag in idag för att få graverat.

J fick inget av oss därför att vi tyckte att det var onödigt att ge en present. Våran "present" är oändlig kärlek, omtanke och trygghet, och det finns inget som toppar den presenten! Däremot har jag tänkt ordna en liten tavla åt honom med bilder från vårat liv fram tills han kom till oss, allt från när jag var liten till när vi var till maldiverna och tills han flyttade in i magen och gjorde våra liv komplett.

          

Notera att tavlan har Js farbror ritat, och de små skorna där de står Jeff, de har Miriam (brorsans tjej) sytt alldeles själv. Men hon är designer eller vad man nu ska säga, hon jobbar i allafall på odd molly och sysslar med kläder och sånt. Fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback