Lik sin mor?

Datum:2010-08-22 / Tid:14:59:25
Jisses! Vi har nog haft universums grinigaste unge här hemma i helgen. Emellanåt har han varit som en solstråle och skrattar som en dåre, för att i nästa sekund skrika så man tror att öronen ska gå sönder. Igårkväll var det extra trevligt, A-L och Marcus kom förbi för att se film, då tyckte Jeff att det var lägligt att slå på hela orkestern och ge dom en rejäl uppvisning. Men som tur var somnade han efter många om, men och suckar. Vi såg förresten "Orphan" och jag har inga som helst kommentarer till det, bara ett litet tillägg, jag avskyr skräckfilmer och den filmen fick mig inte att ändra mig.


Vi har förresten nyss gett J ännu en smakportion och idag rynkade han på näsan (snarare hela ansiktet) så fort skeden närmade sig munnen. Idag visste han alltför väl vad som väntade honom på den där skeden och de gjorde att han smaskade tveksamt återigen för att sen trycka ut alltihop med tungan. När vi försökt ge honom tre gånger började han sen gallskrika som för att riktigt tala om att han absolut inte ville ha. Vi provar väl igen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback