Nytt till Jeff.

Datum:2010-08-02 / Tid:16:18:57



Jag var tidigare idag till stan med mama och jeff. Vi var och åt mat, fixade lite inför dopet, kollade på kläder till moi och så köpte mama (mormor numera) lite kläder till J som var på rea. Lillgrabben fick bland annat den här snygga armyjackan ifrån Fixoni, passar inte den alldeles utmärkt till en liten kille vars pappa är militär? Jag tycker då det! Jag planerar redan nu att han ska ha den till hösten när vi ska ner på besökshelgen innan P åker till Afghanistan.


Det blev även två andra bodys ifrån me too (varav en som jag var in och bytte, den gick sönder efter bara någon användning) och en fixoni pyjamas, men tyvärr hann batteriet på kameran ta slut när jag laddade över bilderna till datorn så de bilderna får vänta tills någon annan gång.


Kommentarer
17år och skulle blivit mamma

SV: oj tack så mycket! Det värmer verkligen. Det var nog just en sån kommentar jag kunde behöva tror jag :)



för övrigt måste jag säga att du har en superfin design! är det du på bilderna i headern?



KRAM

2010-08-03 / 16:05:11
http://ullasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback