Pytte.

Datum:2010-08-01 / Tid:18:46:27


Häromdagen la jag in mina mobilbilder på datorn, och då hittade jag den här bilden. Det är lite suddig och inte särskilt bra, jag vet, men man ser ändå min gravidmage. Bilden är tagen lite mindre än två veckor innan Jeff föddes. Jag vet att många påpekade att min mage var väldigt liten och fin, men det var ju inte riktigt samma sak som jag såg när jag tittade i spegeln. Men idag förstår jag att min mage var inte alls stor, men då var ju inte J någon bjässe heller när han kom ut.

Poängen är i allafall, tänk vad lustigt det är att när man har magen så ser man inte hur stor eller liten den är men så här i efterhand när man tittar på en bild inser man det. Det är märkligt hur ens hjärna fungerar ibland.

Kommentarer
Ann

men gud vad liten du var!!

Jo Frank tog ersättningen ungefär som förut, varken mer eller mindre än när den var rumstempererad så det är nog bara att fortsätta försöka. Däremot rynkade han inte pannan lika mkt denna gång så jag tror han gillade varm bätte iallafalll!

2010-08-01 / 18:51:50
Ann

Jag ger tetra, det lukat sådär, ska man kanske prova något annat. Har tagit det mest för att det är praktiskt och för att det känns onödigt att köpa hem så mkt nu när han inte äter. Jga har gjort tvärtom att han fått ersättningen först så han inte är så mätt efter att jag ammat och ratar den pga det? Kankse ska prova tvärtom?

2010-08-01 / 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback