Rensar!

Datum:2010-08-28 / Tid:19:50:00
Det blev en ganska lång tur på stan i Luleå idag. Vi var och kollade i många affärer, jag letade ett par skor som tydligen bara finns i mitt eget huvud och så hittade jag givetvis två grejer, en topp och ett par leggings med skinndetaljer.

Nu på kvällskvisten har jag börjat rensa lite bland Jeffs kläder, och ja.. vad ska man säga? Jag har problem, jag köper alldeles för mycket kläder åt pojken! Han har ett berg av kläder och det mesta är numera för litet och oanvänt. Därför har jag tänkt att ev lägga ut lite på antingen tradera eller blocket. De plaggen som är pop, molo och esprit har jag tänkt sälja separat och sen kör jag på klädpaket. Är det någon som är intresserad? Om ni hojtar till här kan ni få en hel påse med fina oanvända kläder till ett bra pris!

Vi ska nu spola upp badvatten åt J och låta honom sparka av sig lite energi. Om en vecka börjar ju babysim, de börjar alltså bli dags att vänja honom ordentligt vid vatten men jag tror inte längre att de kommer bli något problem.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback