Rörd!

Datum:2010-08-26 / Tid:15:44:06
Vill ni gråta? Vill ni se den otroliga lycka det är att få hem sin soldat efter att ha varit iväg i krig? Titta på den här filmen i såfall! Den är fantastisk!

Det var söta Ann som hade lagt upp den här på sin blogg, och tänkt på mig. Bara det gjorde mig alldeles rörd!




Jag avskyr tanken på att Per ska åka iväg och det är absolut ingenting som jag längtar efter. Däremot längtar jag något oerhört efter att få stå där på flygplatsen, alldeles pirrig i magen, och få se honom komma emot mig. Det finns ingen bättre kram eller puss i hela världen än när han precis kommit hem, det slår allt! Det är en sådan otroligt känsla att bara titta på honom, le och veta att "nu är han hemma i tryggheten igen, i allafall för ett tag".

Kommentarer
Anonym

Tårarna bara sprutar..

2010-08-26 / 18:58:16
http://gabson.blogg.se/
nINA

Å herregud vilken fin video!

det gör ont i hjärtat för jag kommer ihåg känslan.. men vilken lycka!

2010-08-27 / 01:38:07
sanna

Oj så vackert, vad man satt och lipa igenom hela filmen =) den var fin, jag förstår att du längtar redan tills han kommer hem..

2010-08-27 / 19:33:41
http://saganomrasmus.blogg.se/
Lisa g

Oj oj.. till och med jag OCH Kim lipar ;) Jag kan i alla fall skylla på hormonerna ;)

2010-09-04 / 18:21:18
Vidarmonika

very intersting site ..congratulation..

2011-12-06 / 15:05:03
http://vidarmonika.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback