Svanstol!

Datum:2010-08-09 / Tid:11:54:40



YES! Vi fick ganska mycket pengar som doppresent till Jeff, och de pengarna var menade till att gå till en fin matstol som vi verkligen vill ha, och det är en svanstol. Den är ju som kanske de flesta vet svindyr och ingenting som vi själva skulle lägga så mycket pengar på så därför passade de ju perfekt att få i present. Igårkväll beställde jag den, en vitbets med limegrön dyna. Jag var nyss in och kollade på leveransstatus och vet ni, den är redan ivägskickad! Jag håller ju givetvis på att längta ihjäl mig.

Visst är den fin? Den ser kanske lite lustig ut men jag älskar den, och har bara hört positiva saker om den från de som använder den till sina små! Jag har hört att den liknar tripp trapp litegrann men det håller jag inte alls med om, men det kanske beror på att jag avskyr de stolarna som pesten. De finns inte en chans på den här planeten att jag skulle ha en sån i mitt hem haha.


Vad har du för stol till ditt barn?
Varför just den?


Kommentarer
SARA

Hokus pokus just för att den har så många användnings sätt och att den är i plast och lätt att torka av

2010-08-09 / 12:40:46
Anonym

Så dyr är den väl inte?

2010-08-09 / 14:43:07
Julia

Men varför avskyr du tripp trapp så mycket? De är ju superfina och räcker länge! Svanstolen verkar ju vara ungefär lika designad att den ska följa med barnet flera år :-) Vi kommer köpa en tripp trapp åt lilleman i höst eftersom jag tycker det är en suverän stol :-) Till och med vuxna kan ju sitta på den :-P

2010-08-09 / 14:51:09
http://julialindholm.blogg.se/
Julia

Och just nu har vi en antilop från Ikea, den är också bra till det billiga priset. Skönt att man bara kan ställa den i duschen efter måltiderna. Sen har vi en hokuspokus också, men Gabriel gillar den inte och han sitter som ett mähä i den!

2010-08-09 / 14:52:39
http://julialindholm.blogg.se/
Maria

Anonym: Vi anser att den är dyr i och med att den går loss på ca 2600:- med dyna och olika tillbehör.

2010-08-09 / 15:01:37
http://slaria.blogg.se/
Evelina

Haha jag har ju en exakt likadan så jag håller ju såklart med dig om att den är kanon på alla vis. You´ll se! Den där färgen är så himla fräsch också! Låter kul med lite färg på dynan, vi mesade och tog en beige hehe...



Kramar!

2010-08-09 / 15:32:54
http://happilyeverafter.se
Julia

Okej :-) ja men man ska ju välja det man tycker är bäst, och svanstolen är ju himla fin!

2010-08-09 / 15:59:31
http://julialindholm.blogg.se/
Anonym

Jag måste ju hålla med om att jag inte tycker den är särskilt dyr. Vår tripptrapp med bygel och dyna gick lös på ca 2800kr. Skitfin med nya bygeln och ryggplattam :) Är kanon nöjd!

2010-08-09 / 21:51:22
Ann

Vi köpte precis en Antilop stol från Ikea men vet att vi troligen kommer få en tripptrapp stol i doppresent... bra att han Antilopstolen på resor osv, lätt att ta med. Jag vet att du inte gillade tripptrappen hahaha men jag gillar den och vi känner en kille som haft den tills han blev elva hahah så den verkar ju hålla ett tag!



Är det nåt speciellt m svanstolen, har inte hört talas om den men jag är ju inte så insatt!

2010-08-09 / 22:10:43
Maria

Anonym: Då får det stå för dig. Jag anser fortfarande att det är väldigt dyrt! Helst med tanke på att det går att köpa en fullt fungerande barnmatstol på ikea för 129 kronor.

2010-08-10 / 09:10:58
http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback