Tipptopp!

Datum:2010-08-20 / Tid:14:51:44
Hihi, nu är läget klart mycket bättre än det var för ett par timmar sen. Jeff har varit ett riktigt vilddjur sen tidigt imorse, men så kom morfar på besök och då sken lillskiten upp som en solstråle. Efter de så var han åtminstone på hyffsat humör, sen kom A-L hit för att vi skulle på stan och då somnade han i vagnen och sov i 2½ timme. Jag misstänker att det var sömnbristen som gjorde att hans mindre roliga sida var mer framträdande på morgonkvisten.

Vi har då varit på stan, A-L har shoppat medan jag mest har trånat och önskat att jag vore miljonär. Men ett nagellack fick i allafall följa med hem, och ett fint sådant! Sen var jag förbi the phonehouse och frågade när sjutton min telefon skulle komma tillbaka från lagningen (varit utan den i en månad) och då fick jag det glada beskedet att jag i eftermiddag ska få en helt ny mobil istället! Jag blev inte det minsta ledsen att jag slipper min gamla.


Alldeles snart kommer min älskade Per hem, äntligen. Det ska bli härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback