Tisdagsmys.

Datum:2010-08-17 / Tid:18:31:41
 

Här kör vi på lite tisdagsmys, jag, jeff & sierra. Vi ligger i soffan och har det så mysigt! J ligger och har ett stenhårt grepp om Sierras päls, det har han alltid om hon är i närheten. Men som tur är bryr sig inte S särskilt mycket, även om hon ogärna lägger sig så här tätt intill om nu inte jag är i närheten. Tidigare när jag höll på att leka med J och tränade honom på att sitta så kom S förbi och ville titta vad som hände, då började J verkligen asgarva, och så fort hon kom i närheten av honom så han kände pälsen blev han helt tokig och skrattade högt! De måste ha berott på att de kittlades eller nånting, för sådär brukar han sällan skratta. Sen blev han nästan lite sur eller åtminstone uttråkad när hon gick därifrån, då var lekstunden över.

Vi har då varit ute hos Js mormor sen igår faktiskt. Så igår fick J för första gången i sitt liv sitta i min gamla hokus pokus stol och oj så facinerad han blev över att få vara med vid bordet. Sen kanske det berodde lite på leksaken som han hade fått låna av sin gammelfarmor..!

Nu ska J få lite mat, sen hoppas jag på att vi kan fortsätta ta de lugnt fram tills det är dags för honom att sova för natten. Men han brukar inte vara särskilt aktiv på kvällskvisten, då brukar mammas goá famn vara populär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback