Är jag mig lik?

Datum:2010-12-12 / Tid:21:43:35
Hahaha, jag har suttit och kollat på gamla bilder. Helt plötsligt dök det upp bilder från när jag var blond! Åh herregud säger jag bara. Visst, nog var det snyggt och lite annorlunda för att vara jag. Men det var inte jag! Sen ska vi inte tala om hur slitet mitt hår blev, det är knappt så det än idag har återhämtat sig.

Känner ni igen mig? ;)


Långt hår..


Kort hår.. (Kolla in mina klor också när ni lika håller på, sånna hade jag i över 2 års tid, förstår inte hur jag orkade..)

Kommentarer
victoria

Du var ju jättefin i blont hår! Det får mig att tänka på att det fanns andra i vår umgängeskrets som absolut inte passade i det, haha!

2010-12-12 / 23:15:00
http://vigan.blogg.se/
sanna

Wow snyggt.. du passade i blont med =) men jag tycker att ditt bruna hår är du maria.. :P

kram

2010-12-13 / 15:07:01
http://saganomrasmus.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback